Home / پیکاپ ویزای آمریکا

پیکاپ ویزای آمریکا

به مرحله ارسال گذرنامه متقاضی به کنسولگری مربوطه جهت الصاق ویزا، پیکاپ ویزا گفته می شود. در USvisaDana این مرحله بدون نیاز به حضور شخص متقاضی و توسط نماینده معتمد USvisaDana انجام می پذیرد. نماینده USvisaDana به عنوان وکیل متقاضی دریافت ویزا، به کنسولگری معرفی می گردد و اقدام به پیکاپ pickup ویزا visa و پاسپورت passport آمریکا از دبی و ابوظبی می نماید که این کار منع قانونی ندارد. [ می توانید با مراجعه به سایت رسمی خدمات ویزای آمریکا این موضوع را مطالعه بفرمائید]

Emirates Post Deira Main Office Location Map

Emirates Post Deira Main Office Location Map

مجموعه USvisaDana با سابقه طولانی که در زمینه اخذ ویزای آمریکا و انگلیس از کشور امارات متحده عربی دارد از طریق استفاده از معتبرترین پست بین المللی اقدام به دریافت و ارسال پاسپورت به ایران می نماید.

مزیت USvisaDANA نسبت به شرکت های دیگر:

1-متاسفانه بیشتر شرکتها و اژانسها برای خدمات پیکاپ از طریق مسافر و یا نماینده خود اقدام به ارسال پاسپورت مینمایند و در گمرک فرودگاه دبی موقع ورود در صورت مشاهده پاسپورت شخص دیگر, پاسپورت شما توسط گمرک دبی ضبط میشود ولی USvisaDana با استفاده از پست بین المللی اقدام به دریافت و ارسال پاسپورت به ایران می نماید که طبق گمرک دبی هیچ مشکلی از این طریق وجود ندارد.

2-ارسال Tracking Number امپوست پس از تحویل به امپوست

3-اسکن ویزا امریکا پس از دریافت پاسپورت از امپوست

4-گزارش از وضعیت پاسپورت در هر لحظه

5-واریزی هزینه پس از دریافت پاسپورت از امپوست

مدارک مورد نیاز جهت پیکاپ پاسپورت سفارت امریکا:

-اصل پاسپورت امضا شده فرد متقاضی
-اصل برگه ابی/ یا صورتی
– یوزر نیم و پسورد سایت https://usvisa-info.com و یا فرم Courier in Authorization Certificate
-کپی صفحه اول پاسپورت و کانفرمیشن فرم DS-160 
-تکمیل و امضا کردن 1 نسخه از فرم وکالت پیکاپ ویزا

-کپی برگه I-20 جدید(برای ویزای دانشجویی دیفر شده)

لازم به ذکر می باشد که اعلام شدن Case Number در سفارت امریکا در دبی دربرخی از موارد از 3 تا 12 ماه بطول می انجامد و پس از اعلام شدن در سایت سفارت امریکا تنها 90 روز زمان برای ارسال پاسپورت در نظر گرفته میشود.

درصورتیکه با گذشتن 6 ماه بعد از تاریخ مصاحبه از وضعیت خود با خبر نشدید درخواست خود را برای پیگیری با ارسال ایمیل به اینجانب اعلام نمایید.

پیکاپ ویزای امریکا بعد از ارسال پاسپورت توسط شما حدودا به 2 هفته تا 4 هفته زمان نیاز دارد.لازم به ذکر است صدور ویزا در برخی موارد ممکن است تا 5و6 هفته روز کاری به طول بیانجامد.

هزینه پیکاپ ویزای آمریکا از دبی پس از صدور ویزا

روش 1 از طريق پست:

در صورت ارجنت بودن سفرتان به امریکا پیشنهاد ما استفاده از روش پست میباشد. پست  تی ان تی مدارک شما را در کمتر از 48 ساعت به اینجانب در دبی تحویل میدهد.پس از صدور ویزا, اسکن ویزا برای متقاضی ایمیل میشود و متقاضی هزینه را  به حساب بانک پارسیان ذکر شده در سایت واریز مینماید تا پاسپورت به ایران ارسال شود. این روش 2 الی 3 هفته زمان میبرد و لازم به ذکر است پاسپورتها در زمان ارسال به تهران  ممكن است به ادرس شخص شما در تهران ارسال نشوند و از همکارمان در تهران تحویل گرفته شود.

فقط روزهای جمعه پاسپورتها به Empost تحویل داده و تحویل گرفته میشوند:

در صورت دریافت مدارک تا پایان ساعت کاری روز 5شنبه در روز جمعه به EMPOST سابمیت میشوند.

برای اطلاع از شماره پست به ادرس usvisadana@gmail.com ایمیل ارسال شود.

لطفا پس از ارسال مدارک به ادرس ذکر شده در سایت, از طریق پست تی ان تی , Tracking Number را به ادرس usvisadana@gmail.com ایمیل کنید.

هزینه پیکاپ سفارت امریکا از دبی : 150درهم + هزینه پست  

لازم به ذکر است هزینه های ذکر شده در روش ۱ شامل هزینه های ارسال مدارک شما از ایران به دبی توسط پست بین المللی و انجام کارهای مربوط به تحویل مدارک به امپست دبی و همچنین تحویل پاسپورت از امپست دبی و ارسال به ایران و گزارش از وضعیت پاسپورت در هر لحظه می باشد.

هزینه پیکاپ سفارت امریکا از امپوست ابوظبی : 500 درهم

پیکاپ ارجنت سفارت امریکا از دبی: برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

روش 2 ارسال از طريق اژانس هواپيمايي(همکار ما در ايران):

در این روش پس از تکمیل قرارداد با اژانس , پاسپورت توسط نماینده معتمد اژانس به اینجانب تحویل داده میشود و هزینه ان به ازاي هر پاسپورت 60$ میباشد,براي اطلاع بيشتر از نام و ادرس اژانس با ادرس ایمیل مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید

usvisadana@gmail.com

این روش 2 تا 4 هفته زمان میبرد.

هزینه پیکاپ ویزای آمریکا ابوظبی:

هزینه پیکاپ سفارت امریکا از ابوظبی : 150درهم + هزینه پست 

مدارک لازم:

-اصل پاسپورت امضا شده فرد متقاضی
-اصل برگه ابی/ یا سفید
– یوزر نیم و پسورد سایت https://usvisa-info.com و یا فرم Courier in Authorization Certificate
-کپی صفحه اول پاسپورت
-تکمیل و امضا کردن 1 نسخه از فرم وکالت پیکاپ ویزا

– مدیکال باید اعتبار داشته باشد.

هزینه پیکاپ سفارت امریکا از امپوست ابوظبی : 500 درهم

بمنظور چک کردن وضعیت تحویل مدارکتان به امپست و پیگیری آن کلیک کنید.

با توجه به حضور تیم ما در امارات متحده عربی، پس از تحویل مدارک شما به امپست به منظور ارسال به سفارت آمریکا و الصاق شدن ویزا، رسید تحویل مدارک شما به امپست و کد رهگیری برای شما ایمیل می شود. شما با استفاده از این کد پیگیری در سایت امپست می توانید مدارک خود را رهگیری کنید و از تحویل آن ها به امپست، و ارسال آنها به سفارت اطمینان حاصل بفرمائید.