Home / سریع ترین و ارزانترین روش دریافت I-20 در ایران

سریع ترین و ارزانترین روش دریافت I-20 در ایران

اصل فرم I-20 یکی ازمهمترین مدارک برای ارائه به سفارت آمریکا در زمان وقت سفارت و برای ورود به خاک آمریکا و همچنین ارائه به وزارت علوم در ایران می باشد و بنابراین دریافت بموقع اصل برگه I-20 یکی از مهمترین دغدغه های موجود برای متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه های آمریکا می باشد.

دریافت I-20 در ایران

نکته بسیار مهمی که در خصوص دریافت برگه I-20 وجود دارد این است که بدلیل تحریم های ناعادلانه علیه کشور عزیزمان ایران، امکان پست مطمئن و سریع به ایران توسط پست های بین المللی نظیر DHL و UPS وجود ندارد.

بنابراین برای دریافت سریع و مطمئن برگه I-20 بهترین و مطمئن ترین راه استفاده از پست های بین المللی نظیر DHL و UPSو ارسال برگه I-20 به آدرسی غیر از آدرس ایران می باشد که این آدرس می تواند آدرس دوستان و یا آشنایان شما در خارج از کشور باشد. که پس از اینکه ظرف چند روز دوستان و آشنایان شما در خارج از کشور برگه I-20 شما را دریافت کردند می توانند آن را به آدرس ایران شما بفرستند و یا با خود به ایران بیاورند.

خدمتی که ما ارائه می دهیم به این صورت است که بسیاری از متقاضیان ادامه تحصیل در آمریکا، هیچ دوست و آشنایی در خارج از کشور ندارند تا از طریق آن ها بخواهند اقدام به دریافت برگه I-20 نمایند. به این منظور USvisaDANA طی خدمتی بی سابقه این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید برگه I-20 خود را با استفاده از خدمات شرکت eshipglobal و از طریق پست DHL یا UPSبه آدرس ما در دبی ارسال نمائید و ما پس از دریافت برگه I-20 شما، آن را بلافاصله توسط پست معتبر بین المللی و کمتر از 6 روز کاری به ایران ارسال می نمائیم.

توجه: پست های قابل قبول برای دریافت بسته پستی شما توسط US visa DANAدر امارات DHL، UPS و TNT می باشد و سایر پست ها از قبیل Fedex، USPSّو پست معمولی به هیچ وجه پذیرفته نمی شود.

از مزایای این روش:
– علاوه بر اطمینان کامل در استفاده از خدمات پست های معتبر بین المللی مدت زمان بسیار کم رسیدن بسته به دست شما در ایران ( کمتر از 6روز) می باشد.
– همچنین با توجه به اینکه اطلاعاتی مهمی نظیر SEVIS Number و School Code که برروی برگه I-20 درج شده است و برای گرفتن وقت سفارت به آمریکا و پرداخت هزینه Sevis Fee مورد نیاز می باشد و تا شما این اطلاعات را در اختیار نداشته باشید قادر به اخذ وقت سفارت آمریکا نمی باشید، USvisaDANA به منظور کمک به متقاضیان گرامی این خدمت را به مجموعه خدمات خود به صورت رایگان اضافه کرده است که پس از دریافت برگه I-20 شما توسط ما در دبی، اسکن برگه I-20 در همان روز برای شما ایمیل می شود و بنابراین شما می توانید زودتر از دیگر متقاضیان گرفتن وقت سفارت آمریکا اقدام نمائید.

    • مدت زمان رسیدن برگه I-20/DS-2019 و سایر مدارک از آمریکا به دبی توسط eshipglobal معمولاً کمتر از ۵ روز کاری زمان می برد و ارسال از دبی به ایران توسط ما 6 روز کاری انجام می شود.
    • هزینه استفاده از خدمات ما برای ارسال برگه I-20/DS-2019 به دبی و ارسال آن به شما در ایران به اینصورت امکان پذیر می باشد:
      • زمان تحویل در تهران ۶ روز کاری:          150 درهم 

    که پس از تحویل برگه I-20/DS-2019 به شما در ایران اخذ می شود.

    **  توجه داشته باشید روزهای تعطیل شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی کشور امارات و ایران منظور می باشد.

    خواهشمند است توجه فرمائید، هزینه ذکر شده در بالا، برای هر I-20 می باشد و در صورتیکه شما برای بیش از یک I-20 از خدمات ما استفاده کنید (حتی هر دو I-20 در یک روز و در قالب یک بسته به ما برسد و ما آن را به ایران ارسال کنیم)، هزینه فوق عیناً اضافه می شود. بعنوان مثال در صورتیکه i-20 برای شما و همسرتان صادر شده باشد، استفاده از این خدمت بصورت ۲ تا I-20 محاسبه می شود.

به منظور هماهنگی با ما لطفاً با شماره های درج شده در سایت و یا ایمیل usvisadana@gmail.com تماس حاصل فرمائید.