Home / پرداخت سویس فی

پرداخت سویس فی

کسانی که متقاضی ویزای F-1 هستند می‌بایست ۲۰۰ دلار، صرف نظر از محل سفارت‌، به عنوان SEVIS FEE که به I-901 Fee هم مشهور است بپردازند.

هزینه سویس فی غیرقابل استرداد (Non-Refundable) هست و قابل انتقال به شخص دیگر نمی باشد. این ۲۰۰ دلار جدا از ۱۶۰ دلاری است که برای مصاحبه (مطابق با محل سفارت) می‌پردازید. ضمناً هزینة SEVIS FEE برای یک سال از زمان پرداخت معتبر است.

رسید سویس فی (SEVIC FEE RECEIPT)

پرینت رسید پرداخت SEVIS FEE جزو اولین مدارکی است که در زمان مصاحبه سفارت و همچنین ورود به خاک ایالات متحده آمریکا باید ارائه دهید. این رسید پس از پرداخت توسط کارت های اعتباری بین المللی (ویزا کارت و یا مسترکارت) در سایت http://www.fmjfee.com به شما ارائه می شود که تنها کافیست از رسید مورد نظر پرینت گرفته و همراه خود داشته باشید و شما هیچ احتیاجی به رسید اصل و اورجینال SEVIS FEE ندارید. ضمناً شما می توانید پس از پرداخت هزینه سویس فی، جهت بررسی پرداختتان و مشاهده و یا پرینت دوباره رسید پرداخت سویس فی خود به همان سایت و بخش Check Status مراجعه کنید.

زمان پرداخت سویس فی

در وب‌سایت SEVIS بهترین زمان ممکن برای پرداخت این هزینه را حداکثر سه روز قبل از زمان مصاحبه سفارت بیان کرده است.

هزینه خدمات USvisaDANA برای پرداخت سویس فی برابر 220 دلار می باشد که در بردارنده 200 دلار هزینه سویس و کارمزد پرداخت آن می باشد.